0086-574-8619 1883

Fighjemu nantu à a custruzzione di un altu spiritu di squadra

U valore di Ningbo Zodi hè di custruisce un elevu spiritu di squadra. Avemu fattu un tour di dui ghjorni per a cuntea di Maoyang, Xiangshan u 20 d'Agostu, durante i ghjorni avemu amatu deliziosi frutti di mare è surf in spiaggia. Pigliate una pausa da u vostru travagliu impegnatu per gode di a pace di a natura. Stemu tutta a ghjurnata da a mattina à a notte cù i culleghi è a famiglia, godendu a vita felice accantu à u travagliu。

Unu da l'altra banda, a squadra sparterà diverse cunniscenze di prudutti per tuttu u persunale chì utilizanu PPT è mostra di campioni, invita ancu esperti di fabbriche à arricchisce più informazioni (cumpresu materiale, linea di produzione, tecnulugia di produzione, metudi di prova, trattamentu di superficie, imballaggio, consegna, prezzu ecc.) ...) .Durante a misura, migliurà a nostra cunniscenza prufessiunale è migliurà a nostra fiducia in sè.

Hè largamente accettatu chì u travagliu indipendente hà u vantaghju evidenti chì pò pruvà a so capacità. Tuttavia, credu chì u travagliu in squadra hè più impurtante in a sucietà muderna è u sprit di travagliu in squadra hè diventatu una qualità richiesta da sempre più imprese.

In primu locu, simu situati in una sucietà cumplicata è spessu incontremu prublemi duri chì sò al di là di a nostra capacità. Hè soprattuttu in questu mumentu chì u travagliu in squadra si dimostra assai impurtante. Cù l'aiutu di a squadra, sti prublemi ponu esse risolti facilmente è rapidamente, chì puderebbenu migliurà l'efficienza di u travagliu.

In sicondu locu, u travagliu in squadra furnisce una occasione di cooperà cù u cumpagnu di travagliu, farà un ambiente di travagliu amichevule è piacevule, chì hè un fattore impurtante chì influenza a credenza di l'impiegati in a cumpagnia cum'è un bonu postu di travagliu.

Infine, u travagliu in squadra contribuisce à a prosperità di e cumpagnie. Cù tutte e cunniscenze di i cumpagni di travagliu cumminati, e cumpagnie pussedenu alta efficienza di travagliu è una capacità di trattà qualunque problema. Di conseguenza, e cumpagnie ponu fà più profitti è sviluppà più rapidamente.

In riassuntu, u travagliu in squadra hè assai impurtante, nimu ùn puderebbe campà individualmente, duveranu fidassi di l'altri in qualchì modu. Dunque, travaglià inseme puderebbe fà a vita più faciule. Per risponde à i bisogni sia di u migliuramentu persunale sia di a sucietà sofisticata. Duvemu amparà à cooperà trà di noi è adeguassi l'uni à l'altri. Solu cusì pudemu ottene successi è suddisfà noi stessi è a sucietà.

 


Tempu di posta: Sep-30-2020