0086-574-8619 1883

Ci hè parechje manere di sviluppà l'affari

Ningbo ZODI custruisce un novu situ web è prumuzione google per allargà a gamma di attività.

Cù u sviluppu di a scienza è di a tecnulugia, parechje tecnulugie nove sò emergute. L'insignamentu in rete hè ancu pupulare per via di prublemi suciali. Per u spettaculu in linea, in realtà, ùn supportu micca stu tipu di metudu di cummerciale. Benintesa, hà ancu i so vantaghji. Per esempiu, pudete cercà i clienti è i clienti ponu lascià messaghji à l'inchiesta, in modu da pudè cumunicà facilmente è direttamente.

Ci sò parechji prerequisiti chì l'esportatori anu da soddisfà prima di vende in realtà merci all'estero trà i quali a creazione di relazioni d'affari cù i clienti potenziali merita una attenzione speciale. Generalmente, l'esportatori ponu uttene informazioni nantu à i clienti prospettivi à l'internu attraversu i seguenti canali:
  1. Banche in u paese di u cumpratore
  2. Camere di Cummerciu in u strangeru
  3. Cunsulati posti à u strangeru
  4. Diverse associazioni cummerciale
  5. Directory commerciale
  6. Ghjurnale è publicità

  Dopu avè ottenutu u nome è l'indirizzu di i clienti pruspettati, l'esportatore pò mette in opera di invià lettere, circularii, cataloghi è listi di prezzi à e parti interessate. Tali lettere devenu dì à u lettore cumu si ottiene u so nome è dalli qualchì dettu nantu à l'attività di l'esportatore, per esempiu, a gamma di e merchenzie trattate è in chì quantità.

  Spessu, hè l'importatore chì inizia una tale lettera d'inchiesta à l'esportatore per circà infurmazione nantu à i prudutti chì li interessa. In un tale casu, a lettera deve esse risposta prontamente è esplicitamente per creà bona vuluntà è lascià una bona impressione nantu à u lettore. Se l'inchiesta hè da un cliente regulare, una risposta diretta è educata, cun una espressione di ringraziamentu, hè tuttu ciò chì hè necessariu. Ma se rispondi à un'inchiesta da una nova fonte, naturalmente ti avvicinerete cun più attenzione. Per esempiu, pudete aghjunghje un cummentariu favorevule nantu à i beni dumandati è attirà l'attenzione nantu à altri prudutti chì ponu esse d'interessu.


Tempu di posta: Sep-30-2020