0086-574-8619 1883

Novi prudutti sviluppati

I cilindri di rota di frenu Daihatsu 47550-87304, 47560-87302, 47570-87304, 47580-87302,47510-87304, 47520-87301, 47530-87304, 47540-87301 è u cilindru maestru di embrague 31410-87322 sò stati sviluppati in settembre di u 2020. Daihatsu hè una nova marca di ricambi auto per noi, hè cusì bè.

L'impurtanza di u sviluppu di novi prudutti hè u risultatu di a necessità di sviluppà novi prudutti se una impresa deve sopravvivere. In altre parole, u sviluppu di novu pruduttu hè legatu à a capacità di una impresa di rimanere competitiva è ancu à a longevità di una tale impresa. Ogni impresa chì ùn si rende contu di l'impurtanza di u sviluppu di novi prudutti ùn durerà micca assai a cunsequenza di u fattu chì l'imprese hè tuttu riguardu à l'innovazione è u cambiamentu, rendendu assolutamente necessariu per l'imprese di adattassi à questi cambiamenti per restà pertinenti. U sviluppu di novu pruduttu pò esse orientatu à a cuncettualizazione di una nova idea riguardu à una linea cumpletamente nova di prudutti attualmente micca in u mercatu, o pò esse destinata à l'upgrade di prudutti chì ponu esse digià in u mercatu. Qualunque sia u casu, u sviluppu di novi prudutti hè una parte essenziale di l'applicazione di strategie d'affari da e cumpagnie. 

Una illustrazione di l'impurtanza di u sviluppu di novi prudutti pò esse vistu in a zona di a transizione da i libri fisichi à e-libri. Alcune cumpagnie chì anu custruitu a so reputazione è ancu tutta a so cumpagnia nantu à a vendita di libri fisichi si sò piegati rapidamente per via di u fattu ch'elli ùn anu capitu l'importanza di u sviluppu di novu pruduttu. Queste cumpagnie ùn anu micca seguitu i cambiamenti in altre zone di u mercatu, cume l'innuvazioni in tecnulugia chì anu resu più cunveniente per e persone di scaricà libri nantu à un dispositivu piuttostu chè d'acquistà u libru fisicu. Altre imprese chì anu abbracciatu u sviluppu di novi prudutti anu anticipatu stu cambiamentu è ùn solu hanu permessu à i clienti di scaricà libri da i so siti Web, ma anu ancu integratu stu scaricamentu cù i so propri lettori elettronichi persunali, chì ne facenu un pacchettu cumpletu. Questa comprensione di l'impurtanza di u sviluppu di novi prudutti hà mantenutu tali imprese pertinenti ancu di fronte à l'innovazioni costanti in tecnulugia è à i gusti o preferenze di i clienti. Un'altra illustrazione di l'impurtanza di u sviluppu di novi prudutti hè in u duminiu di i telefoni intelligenti induve alcune imprese anu sappiutu stabilisce si cum'è capi di u mercatu per via di u fattu chì piglianu sempre l'iniziu di i novi prudutti. Tali cumpagnie venenu sempre cù novi prudutti periodicamente, misurendu astutamente quandu i so prudutti in u mercatu ghjunghjenu dighjà à a fine di u so ciclu di vita di i prudutti. Rimpiazzendu i prudutti usati cù quelli novi, riescenu à mantene l'interessu di i clienti è à rende pertinenti u so pruduttu è a so cumpagnia. 


Tempu di posta: Sep-30-2020